Reklamace a vrácení zboží
Vaše případné reklamace vyřídíme rychle a bez zbytečných poplatků. Navíc se vyhnete řadám na poště, protože vše zajistíte pohodlně přímo z domova.
REKLAMACE ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO V ESHOPU
Žádost o reklamaci včetně jejího důvodu nám pošlete emailem tescoma@ergotep.cz nebo zavolejte na zelenou linku 800 140 770. Nezapomeňte uvést číslo své objednávky. Pro urychlení reklamace připojte prosím fotografii reklamovaného zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).
Zboží řádně zabalte do kartonu, zabezpečte ho vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy. Do balíku přiložte vyplněný Reklamační list (pdf, 124 kB).
Objednejte si svoz na https://www.dpd.cz/ergotep. Dopravce od Vás balík převezme a bezplatně ho odveze k nám. Jakmile reklamované zboží převezmeme, posoudíme Vaši reklamaci a budeme Vás kontaktovat. Pokud bude Vaše reklamace uznána, zašleme v zákonné lhůtě peníze na Váš účet nebo, pokud si to budete přát, odešleme Vám výrobek nový.
Zboží nezasílejte na dobírku. Využijte prosím odkaz pro objednání svozu. Více o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy čtěte v nákupním řádu.
REKLAMACE REZERVOVANÉHO ZBOŽÍ
Zboží je možné reklamovat pouze v místě nákupu, tedy v prodejně, kde bylo rezervované zboží odebráno.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO V ESHOPU (ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY)
Žádost o vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů (pro členy Tescoma klubu 30 dnů) nám pošlete emailem tescoma@ergotep.cz nebo zavolejte na zelenou linku 800 140 770. Nezapomeňte uvést číslo své objednávky. Možnost odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na rezervace uskutečněné v eshopu a uhrazené v Prodejním centru TESCOMA.
Zboží vraťte neporušené a nejlépe v originálním obalu. Řádně ho zabalte do kartonu, zabezpečte vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy. Do balíku přiložte vyplněný Reklamační list (pdf, 124 kB).
Objednejte si svoz na https://www.dpd.cz/ergotep. Dopravce od Vás balík převezme a bezplatně ho odveze k nám. Peníze poté pošleme v zákonné lhůtě na váš účet.
Zboží nezasílejte na dobírku. Využijte prosím odkaz pro objednání svozu. Více o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy čtěte v nákupním řádu.
Přečtěte si také


