info text
  • Přihlaste se
  • Přihlaste se
Úvodní stranaSnadná reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Případnou reklamaci vyřídíte snadno a rychle. A nebudete nic platit.

Reklamace zboží zakoupeného v e-shopu


K rychlému vyřízení reklamace potřebujete:
1. Zboží řádně zabalte a do balíku vložte vyplněný  Reklamační list

Zboží uvnitř balíku zabezpečte proti pohybu, aby bylo zabráněno dalšímu možnému poškození během přepravy.

    2. Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny.
    • Seznam podacích míst naleznete zde. (Ne všechny pobočky Zásilkovny jsou zároveň podacími místy).
    • Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo
    • Reklamované zboží posoudíme a o průběhu řešení Vaší reklamace vás budeme informovat

    Pokud si nebudete s postupem Vaší reklamace jistí, neváhejte kontaktovat naše centrum zákaznické podpory.

    E-mail: eshopcz@tescoma.cz

    Telefon: 800 801 122



    Reklamace zboží rezervovaného v prodejně

    Reklamaci na zboží, které bylo Vámi rezervováno a zakoupeno v naší prodejně, je ideální také ve stejné prodejně uplatnit. 
    Seznam prodejen naleznete zde.
    Vezměte prosím společně se zbožím i prodejní doklad.
    Pokud si nebudete s postupem Vaší reklamace jistí, neváhejte kontaktovat naše centrum zákaznické podpory.

    E-mail: eshopcz@tescoma.cz

    Telefon: 800 801 122



    Vrácení zboží zakoupeného v e-shopu (Odstoupení od kupní smlouvy)


    Zboží zakoupené v e-shopu můžete vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů.
    Pokud jste členem Tescoma klubu, lhůta na vrácení zboží se Vám prodlužuje až na 30 dnů.

    K rychlému vyřízení vrácení zboží potřebujete:
    1. Zboží vraťte neporušené, nejlépe v původním obalu, a do balíku vložte vyplněný  Reklamační list/Odstoupení od smlouvy.

    Zboží uvnitř balíku zabezpečte proti pohybu, aby bylo zabráněno možnému poškození během přepravy.
    2. Balík předejte na kterémkoli podacím místě Zásilkovny.
    • Seznam podacích míst naleznete zde
      (Ne všechny pobočky Zásilkovny jsou zároveň podacími místy).
    • Obsluze nahlaste kód 92548619 a máte hotovo
    • Částku, za vrácené zboží, Vám uhradíme v nejbližším možném termínu na uvedený bankovní účet
    Pokud si nebudete s postupem Vaší reklamace jistí, neváhejte kontaktovat naše centrum zákaznické podpory.

    E-mail: eshopcz@tescoma.cz

    Telefon: 800 801 122