Reklamace a vrácení zboží

Vaše případné reklamace vyřídíme rychle a bez zbytečných poplatků. Navíc se vyhnete řadám na poště, protože vše zajistíte pohodlně přímo z domova.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

 

Krok 1Žádost o reklamaci včetně jejího důvodu nám pošlete emailem tescoma@ergotep.cz nebo zavolejte na zelenou linku 800 140 770. Nezapomeňte uvést číslo své objednávky. Pro urychlení reklamace připojte prosím fotografii reklamovaného zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

Eamailem - telefonicky

 

 

Do balíku přiložte vyplněný Reklamační list (pdf, 124 kB). 

Příprava balíku

 

 

Krok 3Objednejte si svoz na https://www.dpd.cz/ergotep. Dopravce od Vás balík převezme a bezplatně ho odveze k nám. Jakmile reklamované zboží převezmeme, posoudíme Vaši reklamaci a budeme Vás kontaktovat. Pokud bude Vaše reklamace uznána, zašleme v zákonné lhůtě peníze na Váš účet nebo, pokud si to budete přát, odešleme Vám výrobek nový. 


 

Odeslání balíku

 

 

Zboží nezasílejte na dobírku. Využijte prosím odkaz pro objednání svozu. Více o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy čtěte v nákupním řádu.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ (ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY)

 

Krok 1Žádost o vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů (pro členy Tescoma Clubu 30 dnů) nám pošlete emailem tescoma@ergotep.cz nebo zavolejte na zelenou linku 800 140 770. Nezapomeňte uvést číslo své objednávky.

Eamailem - telefonicky

 

 

Zboží lze vrátit pouze neporušené a v originálním obalu. Do balíku přiložte vyplněný Reklamační list (pdf, 124 kB).

Příprava balíku

 

 

Krok 3Objednejte si svoz na https://www.dpd.cz/ergotep. Dopravce od Vás balík převezme a bezplatně ho odveze k nám. Peníze poté pošleme v zákonné lhůtě na váš účet.

 

Odeslání balíku

 

 

Zboží nezasílejte na dobírku. Využijte prosím odkaz pro objednání svozu. Více o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy čtěte v nákupním řádu.


Přečtěte si také

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

| Přečteno 17256x
TESCOMA Club

TESCOMA Club

| Přečteno 286208x