Tescoma magazín 1/2011

Prolistujte si elektronickou verzi prvního letošního čísla Tescoma magazínu. Na 68 stranách vás čeká celá řada zajímavých informací, tipů a rad! A to vše v kvalitě, která si nezadá s verzí tištěnou!

Prohlédnout Tescoma magazín 1/2011

Kromě toho, že vás charisma kuchaře okouzlí při pohledu na obálku časopisu, o pár stran dále se v poutavém rozhovoru dozvíte i něco málo z jeho pestrého života. Možná jste ani netušili, že Ital pocházející z romantického ostrova Elba je vystudovaným ekonomem a že si rád pochutná na karlovarském knedlíku...

Tescoma magazín 1/2011

Jarní číslo Tescoma magazínu je doslova nabito zajímavými rozhovory s neméně zajímavými osobnostmi. Pod pokličku svých obchodních aktivit a přísně střeženého soukromí dají čtenářům nahlédnout ředitelé a spolumajitelé zahraničních poboček společnosti Tescoma. V rozhovorech se tak představí Lorenzo Fiorani zastupující italskou pobočku, Carlos Lopes za Portugalsko a Akhmed Bekhoev za Ukrajinu.

A abychom zcela dostáli mezinárodnímu nádechu vyšperkovaného čísla, nesmí chybět kulinářské delikatesy z různých koutů světa od šéfkuchaře Tita Eliáše. Kromě toho přidáme pár rad, jak naložit s pasírovačem HANDY, jak s elánem nastartovat nový den a prozradíme něco málo o nožích. 

Tescoma magazín vychází v nákladu 30.000 ks, zákazníkům je k dispozici na vybraných prodejnách a při nákupu ve značkovém e-shopu společnosti Tescoma. 


Tescoma magazín si získal nejen vás, čtenáře a fanoušky značky Tescoma, ale i zájem odborné veřejnosti. Třetí místo v soutěži firemních periodik Zlatý středník 2010 je toho důkazem!

Tescoma magazín uspěl v soutěži Zlatý středník

Vaření a čtení vás baví! Důkazem toho je krásné třetí místo Tescoma magazínu v soutěži firemních periodik Zlatý středník 2010, které již devět let uděluje tištěným a elektronickým periodikům profesní sdružení PR Klub a. s.

Tescoma magazín obsadil 3. místo v soutěži Zlatý středník 2010

Soutěž hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Ceny byly uděleny v 11 kategoriích, do nichž se přihlásilo celkem 106 periodik. Mezi nimi nechyběl ani Tescoma magazín, který se poprvé čtenářům a zákazníkům značky Tescoma představil v roce 2005. Titulní stranu tehdy ozdobila svým úsměvem herečka Jiřina Bohdalová.

Magazín se za šest let existence vyšplhal mezi elitu firemních periodik a zásluhu na tom má nejen vydavatelství Business Media CZ v čele se šéfredaktorkou Lucií Spoustovou, ale i naše marketingové oddělení, kterému velí ředitelka Bc. Jana Hofmanová a šéfgrafik Jan Podhorný.

Diplom Zlatý středník 2010, 3. místo pro Tescoma magazín

Umístění v kategorii B2C časopis:

1. Vlastní cestou, Rodinný pivovar Bernard, a.s.
2.
ČILIČILI, Vodafone Czech Republic, a.s.
3. Tescoma magazín – jen dobrý recept nestačí, Tescoma s.r.o.   

Odborné ocenění je nejen pochvalou, ale i potvrzením, že cesta, po které jsme se rozhodli vydat, je tou správnou. Zároveň je silným závazkem pro naši společnou týmovou práci. Největším oceněním jsou však pozitivní reakce a ohlasy našich čtenářů a zákazníků. Přinášíte nám inspiraci i motivaci zároveň.

Děkujeme vám za přízeň!

Komentáře

Mohou vkládat pouze členové TESCOMA Clubu

Registrovat


Související zboží

Video
69 Kč (vč. DPH)
399 Kč (vč. DPH)
Akce Video
319 Kč (vč. DPH)
69 Kč (vč. DPH)
Akce Video
19 Kč (vč. DPH)
Doprava zdarma
4 999 Kč (vč. DPH)
149 Kč (vč. DPH)
Akce Video
99 Kč (vč. DPH)
2 999 Kč (vč. DPH)
Akce Video Doprava zdarma
1 999 Kč (vč. DPH)