Rezervace zboží v prodejně JE ZDARMA

Datum publikování 1.11.2020

Nemáte čas a chuť lovit naše vychytávky mezi regály? Vyberte si je zde v eshopu a v košíku zvolte možnost rezervace v nejbližší prodejně, kde zboží také zaplatíte. Coby obchody s domácími potřebami MÁME NADÁLE OTEVŘENO.

Více než 110 odběrných míst

 

Máme pro vás možnost vyzvednout rezervované výrobky z našeho eshopu v zatím ve 110 prodejních centrech TESCOMA.  Zboží si můžete kdykoli vybrat z pohodlí domova na www.eshop.tescoma.cz a zvolit možnost rezervace zboží v prodejně. Při výběru prodejny zároveň zjistíte informaci o aktuální dostupnosti výrobků.

K vyzvednutí Vám je nachystáme už za několik hodin (nejpozději zpravidla do 2 pracovních dnů) a to zcela zdarma. Seznam zapojených prodejen najdete na eshop.tescoma.cz/prodejni-mista

O celém procesu vyřízení rezervace budete informováni e-mailem. Může nicméně dojít k situaci, kdy ve výjimečných případech, např. zboží je na prodejně aktuálně doprodané, nebude možné rezervaci dokončit. U konkrétního výrobku bude uvedeno - Není skladem. 

 

JDU SI TO VYZKOUŠET

 

Rezervací zboží nedochází k uzavření kupní smlouvy ani k objednání zboží. Na základě rezervace dojde pouze k rezervování zboží na příslušném Prodejním centru Tescoma. K uzavření kupní smlouvy (a to s provozovatelem příslušného Prodejního centra Tescoma) dojde až zakoupením zboží na příslušném Prodejním centru Tescoma. To znamená, že při koupi rezervovaného zboží nevznikají práva a povinnosti stanovené občanským zákoníkem pro případ uzavření kupní smlouvy tzv. prostředky komunikace na dálku, mj. ani právo kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné čtrnáctidenní lhůtě.

Komentáře

  • Dobrý den ,rezervovala jsem přes eshop zboží na prodejnu a nevyhovuje mohu ho vrátit?
  • Dobrý den,

    lze dárkové poukazy zakoupit i v kamenných prodejnách?

    Děkuji :-)
    • Krásný den, Nikolo, 

      určitě ano, stavte se. Na výběr máte poukaz v hodnotě 500 nebo 1 000 Kč. Dáme vám ho v atraktivní dárkové obálce s vyznačeným místem, kam můžete vepsat jmého obdarovaného:-). Aktuální otevírací dobu prodejny si prosím ověřte na Prodejny - Oficiální stránky TESCOMA. Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA

  • Dobrý den.
    Dostala jsem k Vánocům plech na pečení, ale bohužel se mi nevejde do trouby. Byl kupovaný listopad/prosinec. Je nepoužitý, ještě s Tescoma samolepkou. Účtenku mám. Je možné ho vyměnit za menší? Předem děkuji za informaci. Linda
    • Krásný den, Lindo, to nás mrzí, ale společně to vyřešíme :-). Výměna za jiný plech, který se vám do trouby vleze, by měla být bez problémů, pokud byl zakoupen ve značkovém obchodě provozovaném přímo Tescomou s.r.o. (zjistíte to z účtenky). U ostatních prodejců našeho zboží nebo v prodejních centrech, které provozují naši partneři, to nemůžeme 100% garantovat - mají totiž vlastní obchodní podmínky. Věříme ale, že vám také vyjdou vstříc. Doporučujeme do prodejny, kde bylo zboží zakoupeno, před návštěvou zatelefonovat a možnost výměny ověřit. Pokud by to nešlo, prosím dejte nám vědět, najdeme jinou cestu jak vám pomoci. Děkujeme za pochopení. Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA 

  • Dobrý den, proč nelze uplatnit slevový kupon, když si chci zboží vyzvednout na prodejně? Děkuji za odpověď
    • Krásný den, Markéto, je to dáno tím, že rezervace zboží není totéž jako nákup přes eshop. Zboží si koupíte až v obchodě, kde si je vyzvedáváte. A my nemáme jistotu, že ve chvíli, kdy si zboží půjdete vyzvednout, bude mít daná prodejna kalendářů dost, nebo zda nebudou v tu chvíli vydané. Proto nelze uplatnit  slevový kupon. Děkujeme za pochopení. Věříme ale, že vaše prodejna bude mít kalendářů v zásobě dost a k nákupu jej dostanete. Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA

  • Dobrý den, chtěla bych si vyzvednou zboží z e-shopu v PC TESCOMA - Prostějov - Zlatá Brána, ale váš systém tuto prodejnu nenabízí. Již jsem zde dříve vyzvedávala objednané zboží. Prodejna by měla být již otevřená.
    Děkuji Ivana Gregorová
    • Krásný den, paní Gregorová,

      moc nás to mrzí, ale v tuto chvíli z technických důvodů není dočasně možné rezervovat zboží v některých prodejnách, včetně této. V tuto chvíli nedokážeme, říct, jak dlouho odstávka bude trvat, ale pracujeme na tom, abyste si zboží mohla zase brzy rezervovat ve všech prodejnách. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

      Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA

  • Jedná se o OC Zlaté jablko ve Zlíně Nám. Míru. Děkuji za odpověd Irena L.
    • V této prodejně by vám systém měl umožnit zboží bez problému rezervovat, prosím zkuste to ještě jednou - v případě, že se vám po vložení do košíku a výběru způsobu dopravy "rezervace v prodejně" nezobrazí seznam prodejen, případně po zadání města nevyhledá vámi požadovanou prodejnu, prosím kontaktujte nás na zelené lince tel.: 800 140 770.

       

      Děkujeme

  • Mám problém se zadáním prodejny.Chtěla bych využít možnost vyzvednutí zboží v prodejně, ale výběr prodejny chybí.
    • Hezký den, Ireno,

       

      prosím napište, o jakou prodejnu se jedná, podíváme se na to. Ne všechny prodejny totiž v tuto chvíli rezervaci zboží umožňují. Děkujeme.

       

      Zdraví 

      Vaše TESCOMA

       

  • Mám problém se zadáním prodejny. Nabídne mi to vyzvednutí v prodejně, ale vyber chybí. Proč?
    • Krásný den, Hano,

      moc nás to mrzí, ale mezi svátky nedokážeme garantovat bezproblémovou distribuci zboží do prodejen, proto jsme možnost rezervace omezili. Z technických důvodů bohužel nedokážeme krátkodobě nabídku rezervace zcela odstranit, proto se vám tato možnost zobrazí, ale nelze ji využít s odkazem na uvedenou informaci  "V období 18. 12. 2019 až 1. 1. 2020 je tato služba z provozních důvodů omezena".

      Děkujeme za pochopení. Navrhujeme zboží zakoupit v prodejně - o jeho dostupnosti se případně můžete informovat telefonicky přímo v prodejně, kde jste si zboží původně chtěla rezervovat. Kontakty nejdete viz. https://www.tescoma.cz/prodejny

      Ještě jednou se za nepříjemnosti omlouváme.

      Mějte se moc hezky,  Vaše TESCOMA

  • dobrý den, již to chápu. Přes týden pracuji v Praze, tak jsem si chtěla vybrat zboží na prodejně v Praze. Nicméně bydlím blízko Mostu a OC Most se mi pořád nabízí. Můžete s tím něco udělat, aby si systém nevybíral prodejnu nejblíže místu kam jsem si nechávala dosud posílat zboží?
    • Dobrý den, paní Ivano,

      ano, máte pravdu, náš systém vám nejprve nabídne prodejnu, která je blízko vašemu bydlišti, abychom vám usnadnili práci. Nicméně hned vedle prodejny by se vám měla zobrazovat volba ZMĚNIT, kde si můžete vybrat jinou prodejnu. Prosíme vyzkoušejte tuto možnost a pokud by vám nefungovala, prosím dejte nám vědět.

       

      Zdraví Vaše TESCOMA

  • Dobrý den, doručíte mi zboží ještě do Vánoc, když ho objednám 15.12.2019? Děkuji. N. Makovská
    • Hezký den, paní Makovská, 

      chcete-li využít možnost rezervace zboží v prodejně, stačí zboží zarezervovat nejpozději do 17. prosince, abychom vám je do prodejny doručili včas. Pokud byste chtěla zboží poslat domů nebo do práce, máte na objednávku ještě o 2 dny déle, pod stromeček vám totiž stihneme doručit zboží objednané ještě 19. prosince do 23:59 hod. Děkujeme za váš nákup

       

      Vaše TESCOMA

       

Mohou vkládat pouze členové TESCOMA klubu

Registrovat


Související zboží

749 Kč (vč. DPH)
Akce Video
599 Kč (vč. DPH)
-20 %