Rezervace zboží v prodejně JE ZDARMA

Datum publikování 1.11.2020

Nemáte čas a chuť lovit naše vychytávky mezi regály? Vyberte si je zde v eshopu a v košíku zvolte možnost rezervace v nejbližší prodejně, kde zboží také zaplatíte. Coby obchody s domácími potřebami MÁME NADÁLE OTEVŘENO.

Více než 110 odběrných míst

 

Máme pro vás možnost vyzvednout rezervované výrobky z našeho eshopu v zatím ve 110 prodejních centrech TESCOMA.  Zboží si můžete kdykoli vybrat z pohodlí domova na www.eshop.tescoma.cz a zvolit možnost rezervace zboží v prodejně. Při výběru prodejny zároveň zjistíte informaci o aktuální dostupnosti výrobků.

K vyzvednutí Vám je nachystáme už za několik hodin (nejpozději zpravidla do 2 pracovních dnů) a to zcela zdarma. Seznam zapojených prodejen najdete na eshop.tescoma.cz/prodejni-mista

O celém procesu vyřízení rezervace budete informováni e-mailem. Může nicméně dojít k situaci, kdy ve výjimečných případech, např. zboží je na prodejně aktuálně doprodané, nebude možné rezervaci dokončit. U konkrétního výrobku bude uvedeno - Není skladem. 

 

JDU SI TO VYZKOUŠET

 

Rezervací zboží nedochází k uzavření kupní smlouvy ani k objednání zboží. Na základě rezervace dojde pouze k rezervování zboží na příslušném Prodejním centru Tescoma. K uzavření kupní smlouvy (a to s provozovatelem příslušného Prodejního centra Tescoma) dojde až zakoupením zboží na příslušném Prodejním centru Tescoma. To znamená, že při koupi rezervovaného zboží nevznikají práva a povinnosti stanovené občanským zákoníkem pro případ uzavření kupní smlouvy tzv. prostředky komunikace na dálku, mj. ani právo kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné čtrnáctidenní lhůtě.

Komentáře

  • Dobrý den, proč nelze uplatnit slevový kupon, když si chci zboží vyzvednout na prodejně? Děkuji za odpověď
    • Krásný den, Markéto, je to dáno tím, že rezervace zboží není totéž jako nákup přes eshop. Zboží si koupíte až v obchodě, kde si je vyzvedáváte. A my nemáme jistotu, že ve chvíli, kdy si zboží půjdete vyzvednout, bude mít daná prodejna kalendářů dost, nebo zda nebudou v tu chvíli vydané. Proto nelze uplatnit  slevový kupon. Děkujeme za pochopení. Věříme ale, že vaše prodejna bude mít kalendářů v zásobě dost a k nákupu jej dostanete. Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA

  • Dobrý den, chtěla bych si vyzvednou zboží z e-shopu v PC TESCOMA - Prostějov - Zlatá Brána, ale váš systém tuto prodejnu nenabízí. Již jsem zde dříve vyzvedávala objednané zboží. Prodejna by měla být již otevřená.
    Děkuji Ivana Gregorová
    • Krásný den, paní Gregorová,

      moc nás to mrzí, ale v tuto chvíli z technických důvodů není dočasně možné rezervovat zboží v některých prodejnách, včetně této. V tuto chvíli nedokážeme, říct, jak dlouho odstávka bude trvat, ale pracujeme na tom, abyste si zboží mohla zase brzy rezervovat ve všech prodejnách. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

      Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA

  • Jedná se o OC Zlaté jablko ve Zlíně Nám. Míru. Děkuji za odpověd Irena L.
    • V této prodejně by vám systém měl umožnit zboží bez problému rezervovat, prosím zkuste to ještě jednou - v případě, že se vám po vložení do košíku a výběru způsobu dopravy "rezervace v prodejně" nezobrazí seznam prodejen, případně po zadání města nevyhledá vámi požadovanou prodejnu, prosím kontaktujte nás na zelené lince tel.: 800 140 770.

       

      Děkujeme

  • Mám problém se zadáním prodejny.Chtěla bych využít možnost vyzvednutí zboží v prodejně, ale výběr prodejny chybí.
    • Hezký den, Ireno,

       

      prosím napište, o jakou prodejnu se jedná, podíváme se na to. Ne všechny prodejny totiž v tuto chvíli rezervaci zboží umožňují. Děkujeme.

       

      Zdraví 

      Vaše TESCOMA

       

  • Mám problém se zadáním prodejny. Nabídne mi to vyzvednutí v prodejně, ale vyber chybí. Proč?
    • Krásný den, Hano,

      moc nás to mrzí, ale mezi svátky nedokážeme garantovat bezproblémovou distribuci zboží do prodejen, proto jsme možnost rezervace omezili. Z technických důvodů bohužel nedokážeme krátkodobě nabídku rezervace zcela odstranit, proto se vám tato možnost zobrazí, ale nelze ji využít s odkazem na uvedenou informaci  "V období 18. 12. 2019 až 1. 1. 2020 je tato služba z provozních důvodů omezena".

      Děkujeme za pochopení. Navrhujeme zboží zakoupit v prodejně - o jeho dostupnosti se případně můžete informovat telefonicky přímo v prodejně, kde jste si zboží původně chtěla rezervovat. Kontakty nejdete viz. https://www.tescoma.cz/prodejny

      Ještě jednou se za nepříjemnosti omlouváme.

      Mějte se moc hezky,  Vaše TESCOMA

  • dobrý den, již to chápu. Přes týden pracuji v Praze, tak jsem si chtěla vybrat zboží na prodejně v Praze. Nicméně bydlím blízko Mostu a OC Most se mi pořád nabízí. Můžete s tím něco udělat, aby si systém nevybíral prodejnu nejblíže místu kam jsem si nechávala dosud posílat zboží?
    • Dobrý den, paní Ivano,

      ano, máte pravdu, náš systém vám nejprve nabídne prodejnu, která je blízko vašemu bydlišti, abychom vám usnadnili práci. Nicméně hned vedle prodejny by se vám měla zobrazovat volba ZMĚNIT, kde si můžete vybrat jinou prodejnu. Prosíme vyzkoušejte tuto možnost a pokud by vám nefungovala, prosím dejte nám vědět.

       

      Zdraví Vaše TESCOMA

  • Dobrý den, doručíte mi zboží ještě do Vánoc, když ho objednám 15.12.2019? Děkuji. N. Makovská
    • Hezký den, paní Makovská, 

      chcete-li využít možnost rezervace zboží v prodejně, stačí zboží zarezervovat nejpozději do 17. prosince, abychom vám je do prodejny doručili včas. Pokud byste chtěla zboží poslat domů nebo do práce, máte na objednávku ještě o 2 dny déle, pod stromeček vám totiž stihneme doručit zboží objednané ještě 19. prosince do 23:59 hod. Děkujeme za váš nákup

       

      Vaše TESCOMA

       

  • Dobrý den, vytvořila jsem si objednávku zboží. Z kuponové knížky jsem chtěla uplatnit slevový kupon, zboží jsem si chtěla vyzvednout na prodejně. To mi nešlo. Uplatňovala jsem ho poprvé a domnívám se, že to bylo přes e-shop, jak bylo v podmínkách. Když jsem si chtěla zboží poslat, tak už to změnit nešlo.
    • Hezký den Jano,

      prosím upřesněte, o jakou kuponovou knížku se jedná, uděláme vše proto, abychom situaci vyřešili k vaší plné spokojenosti a o slevu jste nepřišla. Děkujeme, Vaše TESCOMA

  • Dobrý den, prosím info, jaká je lhůta (počet pracovních dní ) pro vyzvednutí rezervovaného zboží na prodejně po obdržení potvrzující SMSky?
    Děkuji Kopecká
    • Krásný den, Lenko,

      lhůtu, do kdy je třeba si zboží vyzvednou, najdete vždy v e-mailu, ve kterém vám potvrzujeme rezervaci.  Zboží vám však v prodejně "uschováme" nejméně po 4 dny.

      Mějte se hezky

      Vaše TESCOMA

  • Lze při tomto způsobu nakupování uplatnit bonusové body? Přeji hezký den.
    • Krásný den, Hano,

      děkujeme za váš dotaz. Ano, své body můžete uplatnit i při nákupu zboží na základě rezervace. Stačí ve své objednávce využít možnost převést nasbírané body na klubové poukazy a ty v prodejně při vyzvednutí uplatnit. Platnost klubových poukazů je 14 dní, pokud je nevyužijete, vrátíme vám body zpět na konto. Užijte si slevu i vybrané produkty.

      Vaše TESCOMA

      • Dobrý den, využila jsem možnost "Rezervace zboží v prodejně" a předala jsem při vyzvednutí zboží na místě věrnostní kartičku s tím, že bych chtěla uplatnit nasbírané body. Pokladní mi odpověděla, že již tuto službu nenabízíte a není možné na prodejně věrnostní body uplatnit. Neřešila jsem to a chtěla jsem alespoň načít body za uskutečněný nákup. Ani to na svém účtu při přihlášení nevidím. Využívám tedy opět objednávku online a doručení přes poštu, přestože prodejnu mám "za rohem" a poštu na druhém konci města. Jednalo se o prodejnu v Plzni, OC Dvořák. Mohla bych se zeptat, jestli je tedy možné nyní body sbírat a uplatňovat jen při prodeji na objednávku u Vás a s doručením na adresu a jinak věrnostní program nefunguje?
        • Krásný den, Lenko, body vám přičteme i za nákupy v prodejnách :-), stejně tak je zde můžete uplatnit. Spojíme se s vaší prodejnou, abychom sjednali nápravu a vy o své body za nákup nepřišla. Věrnostní klub se sice vloni změnil, ale určitě k lepšímu, vše o jeho fungování se dozvíte na www.tescomaklub.cz . Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA

Mohou vkládat pouze členové TESCOMA klubu

Registrovat


Související zboží

629 Kč (vč. DPH)
Akce Video
499 Kč (vč. DPH)
-20 %
319 Kč (vč. DPH)
Akce Video
239 Kč (vč. DPH)
-25 %
5 199 Kč (vč. DPH)
Akce Video Doprava zdarma
4 099 Kč (vč. DPH)
-21 %
529 Kč (vč. DPH)
Akce Video
419 Kč (vč. DPH)
-20 %
Video
729 Kč (vč. DPH)
1 399 Kč (vč. DPH)
Akce Video Doprava zdarma
1 119 Kč (vč. DPH)
-20 %