Rezervace zboží v prodejně JE ZDARMA
Nemáte čas a chuť lovit naše vychytávky mezi regály? Vyberte si je zde v eshopu a v košíku zvolte možnost rezervace v nejbližší prodejně, kde zboží také zaplatíte.
Více než 140 odběrných míst
Máme pro vás možnost vyzvednout rezervované výrobky z našeho eshopu zatím ve 140 prodejních centrech TESCOMA. Zboží si můžete kdykoli vybrat z pohodlí domova na www.eshop.tescoma.cz a zvolit možnost rezervace zboží v prodejně. Při výběru prodejny zároveň zjistíte informaci o aktuální dostupnosti výrobků.
K vyzvednutí Vám je nachystáme už za několik hodin (nejpozději zpravidla do 2 pracovních dnů) a to zcela zdarma. Seznam zapojených prodejen najdete na eshop.tescoma.cz/prodejni-mista.
O celém procesu vyřízení rezervace budete informováni e-mailem. Může nicméně dojít k situaci, kdy ve výjimečných případech, např. zboží je na prodejně aktuálně doprodané, nebude možné rezervaci dokončit. U konkrétního výrobku bude uvedeno - Není skladem.
Rezervací zboží nedochází k uzavření kupní smlouvy ani k objednání zboží. Na základě rezervace dojde pouze k rezervování zboží na příslušném Prodejním centru Tescoma. K uzavření kupní smlouvy (a to s provozovatelem příslušného Prodejního centra Tescoma) dojde až zakoupením zboží na příslušném Prodejním centru Tescoma. To znamená, že při koupi rezervovaného zboží nevznikají práva a povinnosti stanovené občanským zákoníkem pro případ uzavření kupní smlouvy tzv. prostředky komunikace na dálku, mj. ani právo kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné čtrnáctidenní lhůtě.
Komentáře
Děkuji za odpověď.
Dobrý den.
Možnost výměny zboží zakoupeného v kamenné prodejně mají pouze členové našeho věrnostního programu TESCOMA klub, a to do 30 dnů od nákupu.
Mějte se hezky, Vaše TESCOMA
jak mohu uplatnit své aktivní body Tescoma při nákupu v kamenné prodejně? Děkuji za odpověď I.Skalická
Dobrý den, paní Skalická.
V prodejnách body uplatníte tak, že si ve svém zákaznickém účtu na www.tescomaklub.cz/smenarna převedete nasbírané body na klubové poukazy v hodnotě 50 nebo 100 Kč, které následně předložíte u pokladny (vytištěné nebo na displeji mobilního telefonu).
Mějte se hezky, Vaše TESCOMA
lze dárkové poukazy zakoupit i v kamenných prodejnách?
Děkuji :-)
Krásný den, Nikolo,
určitě ano, stavte se. Na výběr máte poukaz v hodnotě 500 nebo 1 000 Kč. Dáme vám ho v atraktivní dárkové obálce s vyznačeným místem, kam můžete vepsat jmého obdarovaného:-). Aktuální otevírací dobu prodejny si prosím ověřte na Prodejny - Oficiální stránky TESCOMA. Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA
Dostala jsem k Vánocům plech na pečení, ale bohužel se mi nevejde do trouby. Byl kupovaný listopad/prosinec. Je nepoužitý, ještě s Tescoma samolepkou. Účtenku mám. Je možné ho vyměnit za menší? Předem děkuji za informaci. Linda
Krásný den, Lindo, to nás mrzí, ale společně to vyřešíme :-). Výměna za jiný plech, který se vám do trouby vleze, by měla být bez problémů, pokud byl zakoupen ve značkovém obchodě provozovaném přímo Tescomou s.r.o. (zjistíte to z účtenky). U ostatních prodejců našeho zboží nebo v prodejních centrech, které provozují naši partneři, to nemůžeme 100% garantovat - mají totiž vlastní obchodní podmínky. Věříme ale, že vám také vyjdou vstříc. Doporučujeme do prodejny, kde bylo zboží zakoupeno, před návštěvou zatelefonovat a možnost výměny ověřit. Pokud by to nešlo, prosím dejte nám vědět, najdeme jinou cestu jak vám pomoci. Děkujeme za pochopení. Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA
Krásný den, Markéto, je to dáno tím, že rezervace zboží není totéž jako nákup přes eshop. Zboží si koupíte až v obchodě, kde si je vyzvedáváte. A my nemáme jistotu, že ve chvíli, kdy si zboží půjdete vyzvednout, bude mít daná prodejna kalendářů dost, nebo zda nebudou v tu chvíli vydané. Proto nelze uplatnit slevový kupon. Děkujeme za pochopení. Věříme ale, že vaše prodejna bude mít kalendářů v zásobě dost a k nákupu jej dostanete. Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA
Děkuji Ivana Gregorová
Krásný den, paní Gregorová,
moc nás to mrzí, ale v tuto chvíli z technických důvodů není dočasně možné rezervovat zboží v některých prodejnách, včetně této. V tuto chvíli nedokážeme, říct, jak dlouho odstávka bude trvat, ale pracujeme na tom, abyste si zboží mohla zase brzy rezervovat ve všech prodejnách. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA
V této prodejně by vám systém měl umožnit zboží bez problému rezervovat, prosím zkuste to ještě jednou - v případě, že se vám po vložení do košíku a výběru způsobu dopravy "rezervace v prodejně" nezobrazí seznam prodejen, případně po zadání města nevyhledá vámi požadovanou prodejnu, prosím kontaktujte nás na zelené lince tel.: 800 140 770.
Děkujeme
Hezký den, Ireno,
prosím napište, o jakou prodejnu se jedná, podíváme se na to. Ne všechny prodejny totiž v tuto chvíli rezervaci zboží umožňují. Děkujeme.
Zdraví
Vaše TESCOMA
Krásný den, Hano,
moc nás to mrzí, ale mezi svátky nedokážeme garantovat bezproblémovou distribuci zboží do prodejen, proto jsme možnost rezervace omezili. Z technických důvodů bohužel nedokážeme krátkodobě nabídku rezervace zcela odstranit, proto se vám tato možnost zobrazí, ale nelze ji využít s odkazem na uvedenou informaci "V období 18. 12. 2019 až 1. 1. 2020 je tato služba z provozních důvodů omezena".
Děkujeme za pochopení. Navrhujeme zboží zakoupit v prodejně - o jeho dostupnosti se případně můžete informovat telefonicky přímo v prodejně, kde jste si zboží původně chtěla rezervovat. Kontakty nejdete viz. https://www.tescoma.cz/prodejny
Ještě jednou se za nepříjemnosti omlouváme.
Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA
Mohou vkládat pouze členové TESCOMA klubu
Registrovat