Rezervace zboží v prodejně JE ZDARMA

Datum publikování 1.11.2020

Nemáte čas a chuť lovit naše vychytávky mezi regály? Vyberte si je zde v eshopu a v košíku zvolte možnost rezervace v nejbližší prodejně, kde zboží také zaplatíte. 

 

Více než 140 odběrných míst

 

Máme pro vás možnost vyzvednout rezervované výrobky z našeho eshopu zatím ve 140 prodejních centrech TESCOMA.  Zboží si můžete kdykoli vybrat z pohodlí domova na www.eshop.tescoma.cz a zvolit možnost rezervace zboží v prodejně. Při výběru prodejny zároveň zjistíte informaci o aktuální dostupnosti výrobků.

K vyzvednutí Vám je nachystáme už za několik hodin (nejpozději zpravidla do 2 pracovních dnů) a to zcela zdarma. Seznam zapojených prodejen najdete na eshop.tescoma.cz/prodejni-mista

O celém procesu vyřízení rezervace budete informováni e-mailem. Může nicméně dojít k situaci, kdy ve výjimečných případech, např. zboží je na prodejně aktuálně doprodané, nebude možné rezervaci dokončit. U konkrétního výrobku bude uvedeno - Není skladem. 

 

JDU SI TO VYZKOUŠET

 

Rezervací zboží nedochází k uzavření kupní smlouvy ani k objednání zboží. Na základě rezervace dojde pouze k rezervování zboží na příslušném Prodejním centru Tescoma. K uzavření kupní smlouvy (a to s provozovatelem příslušného Prodejního centra Tescoma) dojde až zakoupením zboží na příslušném Prodejním centru Tescoma. To znamená, že při koupi rezervovaného zboží nevznikají práva a povinnosti stanovené občanským zákoníkem pro případ uzavření kupní smlouvy tzv. prostředky komunikace na dálku, mj. ani právo kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné čtrnáctidenní lhůtě.

Komentáře

  • Dobrý den, je možné rezervované zboží zakoupené v prodejně vyměnit za jiné rezervované zboží, nebo ho vrátit?
    Děkuji za odpověď.
    • Dobrý den.

      Možnost výměny zboží zakoupeného v kamenné prodejně mají pouze členové našeho věrnostního programu TESCOMA klub, a to do 30 dnů od nákupu.

      Mějte se hezky, Vaše TESCOMA

  • Dobrý den,

    jak mohu uplatnit své aktivní body Tescoma při nákupu v kamenné prodejně? Děkuji za odpověď I.Skalická
    • Dobrý den, paní Skalická.

      V prodejnách body uplatníte tak, že si ve svém zákaznickém účtu na www.tescomaklub.cz/smenarna převedete nasbírané body na klubové poukazy v hodnotě 50 nebo 100 Kč, které následně předložíte u pokladny (vytištěné nebo na displeji mobilního telefonu).

      Mějte se hezky, Vaše TESCOMA

  • Dobrý den ,rezervovala jsem přes eshop zboží na prodejnu a nevyhovuje mohu ho vrátit?
  • Dobrý den,

    lze dárkové poukazy zakoupit i v kamenných prodejnách?

    Děkuji :-)
    • Krásný den, Nikolo, 

      určitě ano, stavte se. Na výběr máte poukaz v hodnotě 500 nebo 1 000 Kč. Dáme vám ho v atraktivní dárkové obálce s vyznačeným místem, kam můžete vepsat jmého obdarovaného:-). Aktuální otevírací dobu prodejny si prosím ověřte na Prodejny - Oficiální stránky TESCOMA. Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA

  • Dobrý den.
    Dostala jsem k Vánocům plech na pečení, ale bohužel se mi nevejde do trouby. Byl kupovaný listopad/prosinec. Je nepoužitý, ještě s Tescoma samolepkou. Účtenku mám. Je možné ho vyměnit za menší? Předem děkuji za informaci. Linda
    • Krásný den, Lindo, to nás mrzí, ale společně to vyřešíme :-). Výměna za jiný plech, který se vám do trouby vleze, by měla být bez problémů, pokud byl zakoupen ve značkovém obchodě provozovaném přímo Tescomou s.r.o. (zjistíte to z účtenky). U ostatních prodejců našeho zboží nebo v prodejních centrech, které provozují naši partneři, to nemůžeme 100% garantovat - mají totiž vlastní obchodní podmínky. Věříme ale, že vám také vyjdou vstříc. Doporučujeme do prodejny, kde bylo zboží zakoupeno, před návštěvou zatelefonovat a možnost výměny ověřit. Pokud by to nešlo, prosím dejte nám vědět, najdeme jinou cestu jak vám pomoci. Děkujeme za pochopení. Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA 

  • Dobrý den, proč nelze uplatnit slevový kupon, když si chci zboží vyzvednout na prodejně? Děkuji za odpověď
    • Krásný den, Markéto, je to dáno tím, že rezervace zboží není totéž jako nákup přes eshop. Zboží si koupíte až v obchodě, kde si je vyzvedáváte. A my nemáme jistotu, že ve chvíli, kdy si zboží půjdete vyzvednout, bude mít daná prodejna kalendářů dost, nebo zda nebudou v tu chvíli vydané. Proto nelze uplatnit  slevový kupon. Děkujeme za pochopení. Věříme ale, že vaše prodejna bude mít kalendářů v zásobě dost a k nákupu jej dostanete. Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA

  • Dobrý den, chtěla bych si vyzvednou zboží z e-shopu v PC TESCOMA - Prostějov - Zlatá Brána, ale váš systém tuto prodejnu nenabízí. Již jsem zde dříve vyzvedávala objednané zboží. Prodejna by měla být již otevřená.
    Děkuji Ivana Gregorová
    • Krásný den, paní Gregorová,

      moc nás to mrzí, ale v tuto chvíli z technických důvodů není dočasně možné rezervovat zboží v některých prodejnách, včetně této. V tuto chvíli nedokážeme, říct, jak dlouho odstávka bude trvat, ale pracujeme na tom, abyste si zboží mohla zase brzy rezervovat ve všech prodejnách. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

      Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA

  • Jedná se o OC Zlaté jablko ve Zlíně Nám. Míru. Děkuji za odpověd Irena L.
    • V této prodejně by vám systém měl umožnit zboží bez problému rezervovat, prosím zkuste to ještě jednou - v případě, že se vám po vložení do košíku a výběru způsobu dopravy "rezervace v prodejně" nezobrazí seznam prodejen, případně po zadání města nevyhledá vámi požadovanou prodejnu, prosím kontaktujte nás na zelené lince tel.: 800 140 770.

       

      Děkujeme

  • Mám problém se zadáním prodejny.Chtěla bych využít možnost vyzvednutí zboží v prodejně, ale výběr prodejny chybí.
    • Hezký den, Ireno,

       

      prosím napište, o jakou prodejnu se jedná, podíváme se na to. Ne všechny prodejny totiž v tuto chvíli rezervaci zboží umožňují. Děkujeme.

       

      Zdraví 

      Vaše TESCOMA

       

  • Mám problém se zadáním prodejny. Nabídne mi to vyzvednutí v prodejně, ale vyber chybí. Proč?
    • Krásný den, Hano,

      moc nás to mrzí, ale mezi svátky nedokážeme garantovat bezproblémovou distribuci zboží do prodejen, proto jsme možnost rezervace omezili. Z technických důvodů bohužel nedokážeme krátkodobě nabídku rezervace zcela odstranit, proto se vám tato možnost zobrazí, ale nelze ji využít s odkazem na uvedenou informaci  "V období 18. 12. 2019 až 1. 1. 2020 je tato služba z provozních důvodů omezena".

      Děkujeme za pochopení. Navrhujeme zboží zakoupit v prodejně - o jeho dostupnosti se případně můžete informovat telefonicky přímo v prodejně, kde jste si zboží původně chtěla rezervovat. Kontakty nejdete viz. https://www.tescoma.cz/prodejny

      Ještě jednou se za nepříjemnosti omlouváme.

      Mějte se moc hezky,  Vaše TESCOMA

Mohou vkládat pouze členové TESCOMA klubu

Registrovat


Související zboží

Video Doprava zdarma
6 199 Kč (vč. DPH)
Video
799 Kč (vč. DPH)
Video Doprava zdarma
1 899 Kč (vč. DPH)