Rezervace zboží v prodejně

Datum publikování 21.8.2019

Nemáte čas a chuť lovit naše vychytávky mezi regály? Vyberte si je zde v eshopu a v košíku zvolte možnost rezervace v nejbližší prodejně, kde zboží také zaplatíte.

Více než 70 odběrných míst

 

Nově jsme pro vás připravili možnost vyzvednout rezervované výrobky z našeho eshopu v zatím 70 prodejních centrech TESCOMA. Pokud tedy nemáte náladu nebo během dne čas na běžné nákupy, můžete si zboží kdykoli vybrat z pohodlí domova na www.eshop.tescoma.cz a zvolit možnost rezervace zboží v prodejně, kde si jej také zaplatíte. Při výběru prodejny zároveň zjistíte informaci o aktuální dostupnosti výrobků.

K vyzvednutí Vám je nachystáme už za několik hodin (nejpozději zpravidla do dvou pracovních dnů) a to zcela zdarma. Seznam zapojených prodejen najdete na eshop.tescoma.cz/prodejni-mista

O celém procesu vyřízení rezervace budete informováni e-mailem. Může nicméně dojít k situaci, kdy ve výjimečných případech, např. zboží je na prodejně aktuálně doprodané, nebude možné rezervaci dokončit. U konkrétního výrobku bude uvedeno - Není skladem. 

 

JDU SI TO VYZKOUŠET

 

Rezervací zboží nedochází k uzavření kupní smlouvy ani k objednání zboží. Na základě rezervace dojde pouze k rezervování zboží na příslušném Prodejním centru Tescoma. K uzavření kupní smlouvy (a to s provozovatelem příslušného Prodejního centra Tescoma) dojde až zakoupením zboží na příslušném Prodejním centru Tescoma. To znamená, že při koupi rezervovaného zboží nevznikají práva a povinnosti stanovené občanským zákoníkem pro případ uzavření kupní smlouvy tzv. prostředky komunikace na dálku, mj. ani právo kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné čtrnáctidenní lhůtě.

Komentáře

  • Dobrý den, prosím info, jaká je lhůta (počet pracovních dní ) pro vyzvednutí rezervovaného zboží na prodejně po obdržení potvrzující SMSky?
    Děkuji Kopecká
    • Krásný den, Lenko,

      lhůtu, do kdy je třeba si zboží vyzvednou, najdete vždy v e-mailu, ve kterém vám potvrzujeme rezervaci.  Zboží vám však v prodejně "uschováme" nejméně po 4 dny.

      Mějte se hezky

      Vaše TESCOMA

  • Lze při tomto způsobu nakupování uplatnit bonusové body? Přeji hezký den.
    • Krásný den, Hano,

      děkujeme za váš dotaz. Ano, své body můžete uplatnit i při nákupu zboží na základě rezervace. Stačí ve své objednávce využít možnost převést nasbírané body na klubové poukazy a ty v prodejně při vyzvednutí uplatnit. Platnost klubových poukazů je 14 dní, pokud je nevyužijete, vrátíme vám body zpět na konto. Užijte si slevu i vybrané produkty.

      Vaše TESCOMA

  • Dobrý den, chtěla jsem si objednat, ale při vyzvednutí na prodejně mám v nabídce v Brně pouze Olympii. A upřímně, tyto centra nesnáším a nejnavštěvuji je. Chtěla jsem si zboží vyzvednout v Tescomě v OD VICHR na Kobližné. Tak si raději nic neobjednám. Krásný den. Iveta Lánská
    • Krásný den, Iveto, 

      máme pro vás dobrou zprávu, od října si budete moci zboží zerezervovat a vyzvednout také v OD Vichr. Budeme rádi, pokud této možnosti využijete a objednáte si něco, co vám udělá radost. 

      Mějte se moc hezky,

       

      Vaše TESCOMA

Mohou vkládat pouze členové TESCOMA klubu

Registrovat


Související zboží

2 699 Kč (vč. DPH)
Akce Doprava zdarma
2 099 Kč (vč. DPH)
-22 %
Video Doprava zdarma
1 299 Kč (vč. DPH)
Video
189 Kč (vč. DPH)