Zpět na detail produktu

Komentář pro 'Rezervace zboží v prodejně JE ZDARMA'

  • Krásný den, Lindo, to nás mrzí, ale společně to vyřešíme :-). Výměna za jiný plech, který se vám do trouby vleze, by měla být bez problémů, pokud byl zakoupen ve značkovém obchodě provozovaném přímo Tescomou s.r.o. (zjistíte to z účtenky). U ostatních prodejců našeho zboží nebo v prodejních centrech, které provozují naši partneři, to nemůžeme 100% garantovat - mají totiž vlastní obchodní podmínky. Věříme ale, že vám také vyjdou vstříc. Doporučujeme do prodejny, kde bylo zboží zakoupeno, před návštěvou zatelefonovat a možnost výměny ověřit. Pokud by to nešlo, prosím dejte nám vědět, najdeme jinou cestu jak vám pomoci. Děkujeme za pochopení. Mějte se moc hezky, Vaše TESCOMA