Slavíme 30. narozeniny

Za každou silnou značkou stojí silný příběh. Věříme, že takový je i ten náš, který začali psát před třiceti lety v roce 1992 dva nerozluční kamarádi a spoluhráči z kapely, pánové Jiří Vaculík a Petr Chmela. Mimochodem, jeden z nejstarších reklamních sloganů TESCOMY zní „Z garáže do světa“. Opravdu trefný příměr pro oba tehdy mladé podnikatele, kteří začínali jako většina firem v 90. letech od nuly a rychle vybudovali prosperující firmu, která se stala lídrem ve svém oboru. Z malého byznysu, který skutečně odstartoval v pronajaté garáži ve Zlíně, vznikla během několika let světová značka. Naše výrobky jsou součástí domovů statisíců zákazníků po celém světě. Jsme hrdí, že jsme tu už 30 let pro naše zákazníky a že spolu s nimi oslavíme 11. listopadu 2022 naše narozeniny.  

„Uplynulo 30 let, my bilancujeme a zároveň se díváme do budoucna. Vždy platilo a bude nadále platit, že cílem veškerého našeho snažení a zájmu jsou naši zákazníci. Ani v této složité době jsme nijak nepolevili. Dál vyvíjíme nové výrobky a přinášíme neotřelé inovace. Prioritou pro nás zůstává nejvyšší kvalita a vlastní design výrobků, často ověnčený mezinárodními oceněními. Zákazníci nás najdou v kamenných prodejnách, ale i online. Zatraktivňujeme náš věrnostní program a připravujeme mimo jiné i nové webové stránky, jejichž součástí bude e-shop. Děláme vše pro maximální komfort zákazníků a se zdravým optimismem i pokorou se spolu s nimi těšíme do dalších let,“ uvedl k firemnímu výročí Miroslav Seidl, generální ředitel.

Naše cesta do čela hitparád

kapela rumpal petr chmela jiri vaculik

Devadesátky - ladí nám to
Zakladatelům Jiřímu Vaculíkovi a Petru Chmelovi to spolu skvěle ladí v muzice, přátelství i v práci. Tu si rozdělili hned na začátku: Petr je tváří značky, věnuje se obchodu a marketingu. Jiří uplatňuje svůj talent pro vynalézání a vývoj novinek a cit pro design výrobků i obalů.

spořič vody tescoma

První hit 
Tak to je on, náš první veleúspěšný produkt. Spořič vody neboli perlátor, interně zvaný „čuripindl“. Dodnes je v prodeji!

Petr Chmela a Jiri Vaculik

Z garáže do světa
„Klíčovým okamžikem a tou podporou shora, bez které se asi nikdo neobejde, byla dvě nebo tři parná léta po sobě, kdy jsme s Petrem do České republiky začali dovážet ventilátory. Prodali jsme jich opravdu velké množství a firma získala potřebný kapitál,“ vzpomínal na začátky obchodování Jiří. Odtud byl už jen krůček k nádobí a kuchyňským potřebám i zakládání zahraničních poboček. Ta italská, řízená Lorenzem Fiorianim, se stává distribuční bránou do světa. 

morpho skica

Originalita hraje prim
Každý rok uvádíme na trh kolem 200 novinek. Některé jsou tak speciální, že získávají patent, jiné (téměř tisícovka) má chráněný design. A právě vývoj a design je to, co nás výrazně odlišuje od konkurence. Proto v roce 2001 otevíráme vlastní Vývojové a Design centrum.

Tescoma Zlín

To by tak hrálo,
abychom desetileté výročí neoslavili něčím speciálním! A to otevřením Logistického centra TESCOMA World, kde máme kanceláře, sklady, video i foto ateliéry, laboratoře a kuchyně pod jednou taktovkou.

Prodejni centrum Tescoma

Jedna pecka za druhou
Naše moderní laboratoř pro vývoj a kontrolu kvality kuchyňských a domácích potřeb pomáhá hlídat nezávadnost a udržovat vysokou kvalitu výrobků. Od roku 2008 otevíráme Prodejní centra TESCOMA nejen v naší republice, ale i v jiných evropských zemích. Dalším skokem kupředu je otevření českého e-shopu, následovaného národními variacemi.

Designéři Tescoma

Design, to je nářez!
Ukazuje se, že založení Vývojového a Design centra, které zaměstnává špičkové konstruktéry, vývojové specialisty a designéry, bylo skvělou volbou. Klíčem k úspěchu výrobků denní potřeby je totiž kombinace jejich dokonalé funkce, tvaru a vzhledu. A tak hledáme nové materiály i technologie a vymýšlíme netradiční řešení. Tým šéfdesignéra Ladislava Škody nejnovějším vychytávkám dává atraktivní vzhled, který oceňují uživatelé i odborníci v řadě zemí.

Online podložka Tescoma

Sbíráme „GRAMMY“
Ve světě designu existuje řada mezinárodních prestižních soutěží. Například nejstarší z nich, GOOD DESIGN, oceňuje inovativní návrhy, které obohacují náš život. Červenobílé logo RED DOT DESIGN AWARD se objevuje u nejzdařilejších světových počinů a pro řadu výrobců a designérů je jakýmsi „designovým Oscarem“. Od roku 2010, kdy ikonická skládací podložka ONLINE získala pro TESCOMU první vavříny, jsme prestižních ocenění posbírali už sedm desítek. 

Podnikatel roku FY 2016

Náš frontman
Petr Chmela vyhrává soutěž EY Podnikatel roku 2016. Co se hodnotí? Samozřejmě ekonomické výsledky firmy, ale také její globální dopad. A k tomu osobnost soutěžícího, jeho podnikatelský příběh a mimopodnikatelské aktivity. Jsme hrdí.

Jiří Vaculík Tescoma

Kytara utichla
Dne 13. července 2019 dopadla na všechny blízké i spolupracovníky tvrdá rána. Spoluzakladatel a vizionář Jiří Vaculík podlehl ve věku 54 let vážné nemoci.

budoucnost TESCOMY

Hrajeme dál jako o život
Následují měsíce a roky plné výzev. Po přerozdělení kompetencí k zajištění plynulého chodu firmy přichází na jaře 2020 pandemie následovaná dosud probíhající válkou na Ukrajině. A my přesto jedeme dál, abychom si své místo mezi nejvýznamnějšími světovými výrobci kuchyňských potřeb zasloužili a udrželi.

Komentáře

Mohou vkládat pouze členové TESCOMA klubu

Registrovat