Nákup v oficiální eshopu TESCOMA přináší spoustu benefitů - především ale nakupujete přímo od výrobce - české značky s nápady. 

Co Vám jako TESCOMA můžeme nabídnout?

files/ikony/kvalita.png

Zakládáme si na kvalitě - výužíváme testovací centrum a laboratoř, díky kterým garantujeme nezávadnost a kvalitu všech výrobků

files/ikony/design.png

Design produktů navrhujeme sami - vlastní tým uznávaných designerů je garancí, že si kupujete originální a funkční výrobky

files/ikony/spokojenost.png

 

Záleží nám na spokojených zákaznících - spokojenost s našimi výrobky a službami vyjadřuje 99 % z vás

files/ikony/zaruka.png

Naším produktům věříme -  u nejvyšších řad poskytujeme záruku až 10 let

files/ikony/pobocky.png

Naše prodejny najdete po celé republice - díky tomu jsme součástí téměř každé české domácnosti. Rádi vám zde poradíme a pomůžeme s výběrem sortimentu

Komentáře

  • Dobrý den,
    prasklo mi těsnění u ventilu poklice ke tlakovému hrnci ULTIMA. V nabídce náhradních dílů není . Je tam pouze celá poklice, ale tu kupovat nechci. Lze tento díl nebo ev. celý ventil koupit? Děkuji za odpověď.
    • Dobrý den, paní Mišková.

      Váš požadavek jsme předali kolegům ze servisního střediska, kteří Vás budou kontaktovat na Vašem e-mailu a celou záležitost s Vámi vyřeší.

      Mějte se moc hezky, Vaše T.

  • Dobrý den,
    mnoho let mám hrnce PRAKTIK. Nyní u poklice o ø 20 cm odpadlo ucho. V nabídce na e-shopu jsem nenašla žádnou obdobnou poklici - celonerezovou s větším uchem, aby nepálilo. Poradíte mi? Děkuji Eva O.
    • Dobrý den.

      Váš požadavek jsme předali kolegům ze servisního střediska, kteří Vás budou kontaktovat na Vašem e-mailu a výměnu s Vámi dořeší.

      Mějte se moc hezky, Vaše T.

  • Dobrý den, je možné nechat na prodejně nabrousit Tescoma noze? Dekuji Suchankova
    • Dobrý den.

      Ano, broušení nožů nabízíme jako placenou službu v rámci našeho servisu. Stačí nože přinést do kteréhokoli z Prodejních center TESCOMA nebo do zlínské centrály. Více informací naleznete zde: https://eshop.tescoma.cz/sluzba-brouseni-nozu

      Mějte se moc hezky, Vaše T.

  • Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, zda by se nedala dokoupit mísa (nerezová) ke kuchyňskému robotu President. Docela mne překvapil, používám ho raději, než svůj původní Kenwood. Ale .... pokud chci třeba upéct bábovku (ta vaše srdcová keramická forma je taky parádní), v jedné míse bych si ušlehala sníh z vaječných bílků a ve druhé bych ráda umíchala samotné těsto. Dokupovala jsem si ji i ke Kenwoodu a bylo to super, protože pečení je pak mnohem rychlejší.
    A ještě bych se chtěla zeptat, zda neplánujete zahájení výroby třecí metly pro stejný robot President. Silikonové třecí metly, která precizně stírá stěny šlehací nádoby a tím krásně promíchá i třená těsta. Navíc na dně či stěnách v míse nezůstávají nepromíchané zbytky těsta, tak jak když používáte metlu, která prostě na stěny mísy "nedosáhne".
    Moc Vám děkuji za odpověď. Luppi Jaroslava
    • Dobrý den.

      Velice nás těší, že jste s naším Kuchyňským robotem PRESIDENT spokojená a děkujeme za Vaše podněty. Dílem k robotu - třecí metla - se již zabýváme. Ohledně možné dostupnosti náhradní nerezové mísy, prosím, kontaktujte servisní středisko: servis@tescoma.cz.

      Mějte se moc hezky, Vaše T.

  • Dobrý den,prosím mám dotaz.Mám sadu nerezového nádobí Tescoma comfot,na malém kastrůlku mám již opálené držadla.Na spodku držadla ne napsáno "RAH 16".nikde to nemohu sehnat,prosím zda by se u vás tyto držadla dala sehnat.děkuji za odpověd. S pozdravem Pavelková Jaroslava
    • Dobrý den, paní Jaroslavo.

      Tento náhradní díl máme k dispozici v rámci našeho servisu. Váš požadavek jsme předali kolegům ze servisního střediska, kteří Vás budou kontaktovat a zaslání náhradního dílu s Vámi dořeší.

      Mějte se moc hezky, Vaše T.

  • Dobrý den, mám už druhý rok nástavec na zavařování s pokličkou, teploměrem, deskou a kleštěma ( zeleno-bílé ) s výrobkem jsem nadmíru spokojena jen mi prasknul jeden díl ( bílý nástavec ), vše se dá dokoupit, ale tento díl jsem nenašla. Můžete mi jej pomoci sehnat ? :-)) Děkuji ZM
    • Krásný den, paní Zdeno, 

      ano, i tento náhradní díl vám dokážeme zajistit:-). Prosím kontaktujte vedoucí Zákaznického střediska Soňu Vlkovou (tel. +420 577 575 400, +420 727 947 698, e-mail: sona.vlkova@tescoma.cz) a uveďte adresu, na kterou budete chtít díl poslat a své tel. číslo pro kurýra.

      Mějte se moc hezky, Vaše T.

  • prosím o radu hledám díl k tlakovému hrnci Presto 4.0l knoflík na přepínání modrý na víku
    jsem s hrncem jinak spokojená je super nevím ssi rady díky za odpověĎ
    • Hezký den, mrkneme se, zda-li tento díl máme skladem, a dáme vám vědět nejpozději zítra. Děkujeme. Vaše TESCOMA

  • prosím o radu hledám díl k tlakovému hrnci Presto 4.0l knoflík na přepínání modrý na víku
    jsem s hrncem jinak spokojená je super nevím ssi rady díky za odpověĎ
    • Dobrý den, díl pro vás máme k dispozici, prosím kontaktujte vedoucí Zákaznického střediska
      Soňu Vlkovou, s níž se domluvíte na možnosti zaslání či předání:
      tel. +420 577 575 400, +420 727 947 698
      e-mail: sona.vlkova@tescoma.cz

       

      Mějte se hezky, Vaše T.

  • Dobrý den,prosím o radu,jsem registrovaná ,ale nemám kartu ,tescoma,,kde bych ji mohla získat?
    děkuji za odpověd
    Jana Brázdová
    • Krásný den, paní Jano, 

      pokud kartu nemáte nebo ji nemůžete najít, nic se neděje. Plastovou kartu lze totiž jednoduše nahradit tzv. elektronickou kartou. Ve svém účtu na www.tescomaklub.cz v sekci „Moje detaily“ si nechte poslat svou kartu na e-mail. Můžete ji používat v tištěné formě nebo si číslo karty uložit do některé z aplikací elektronických peněženek.

      Mějte se moc hezky, Vaše T.

  • Děkuji za včasné vyřízení objednávky a přeji hezké dny. Jana Krsnakova
    • Krásný den, paní Jano,

      jsme rádi, že vám zboží dorazilo podle představ a věříme, že vám bude dlouho přinášet radost. Mějte se moc hezky, Vaše Tescoma

Mohou vkládat pouze členové TESCOMA klubu

Registrovat