Nákup v oficiální eshopu TESCOMA přináší spoustu benefitů - především ale nakupujete přímo od výrobce - české značky s nápady.
Co Vám jako TESCOMA můžeme nabídnout?
Zakládáme si na kvalitě - výužíváme testovací centrum a laboratoř, díky kterým garantujeme nezávadnost a kvalitu všech výrobků
Design produktů navrhujeme sami - vlastní tým uznávaných designerů je garancí, že si kupujete originální a funkční výrobky
Záleží nám na spokojených zákaznících - spokojenost s našimi výrobky a službami vyjadřuje 99 % z vás
Naším produktům věříme - u nejvyšších řad poskytujeme záruku až 10 let
Naše prodejny najdete po celé republice - díky tomu jsme součástí téměř každé české domácnosti. Rádi vám zde poradíme a pomůžeme s výběrem sortimentu
Komentáře
prasklo mi těsnění u ventilu poklice ke tlakovému hrnci ULTIMA. V nabídce náhradních dílů není . Je tam pouze celá poklice, ale tu kupovat nechci. Lze tento díl nebo ev. celý ventil koupit? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Mišková.
Váš požadavek jsme předali kolegům ze servisního střediska, kteří Vás budou kontaktovat na Vašem e-mailu a celou záležitost s Vámi vyřeší.
Mějte se moc hezky, Vaše T.
mnoho let mám hrnce PRAKTIK. Nyní u poklice o ø 20 cm odpadlo ucho. V nabídce na e-shopu jsem nenašla žádnou obdobnou poklici - celonerezovou s větším uchem, aby nepálilo. Poradíte mi? Děkuji Eva O.
Dobrý den.
Váš požadavek jsme předali kolegům ze servisního střediska, kteří Vás budou kontaktovat na Vašem e-mailu a výměnu s Vámi dořeší.
Mějte se moc hezky, Vaše T.
Dobrý den.
Ano, broušení nožů nabízíme jako placenou službu v rámci našeho servisu. Stačí nože přinést do kteréhokoli z Prodejních center TESCOMA nebo do zlínské centrály. Více informací naleznete zde: https://eshop.tescoma.cz/sluzba-brouseni-nozu
Mějte se moc hezky, Vaše T.
chtěla bych se zeptat, zda by se nedala dokoupit mísa (nerezová) ke kuchyňskému robotu President. Docela mne překvapil, používám ho raději, než svůj původní Kenwood. Ale .... pokud chci třeba upéct bábovku (ta vaše srdcová keramická forma je taky parádní), v jedné míse bych si ušlehala sníh z vaječných bílků a ve druhé bych ráda umíchala samotné těsto. Dokupovala jsem si ji i ke Kenwoodu a bylo to super, protože pečení je pak mnohem rychlejší.
A ještě bych se chtěla zeptat, zda neplánujete zahájení výroby třecí metly pro stejný robot President. Silikonové třecí metly, která precizně stírá stěny šlehací nádoby a tím krásně promíchá i třená těsta. Navíc na dně či stěnách v míse nezůstávají nepromíchané zbytky těsta, tak jak když používáte metlu, která prostě na stěny mísy "nedosáhne".
Moc Vám děkuji za odpověď. Luppi Jaroslava
Dobrý den.
Velice nás těší, že jste s naším Kuchyňským robotem PRESIDENT spokojená a děkujeme za Vaše podněty. Dílem k robotu - třecí metla - se již zabýváme. Ohledně možné dostupnosti náhradní nerezové mísy, prosím, kontaktujte servisní středisko: servis@tescoma.cz.
Mějte se moc hezky, Vaše T.
Dobrý den, paní Jaroslavo.
Tento náhradní díl máme k dispozici v rámci našeho servisu. Váš požadavek jsme předali kolegům ze servisního střediska, kteří Vás budou kontaktovat a zaslání náhradního dílu s Vámi dořeší.
Mějte se moc hezky, Vaše T.
Krásný den, paní Zdeno,
ano, i tento náhradní díl vám dokážeme zajistit:-). Prosím kontaktujte vedoucí Zákaznického střediska Soňu Vlkovou (tel. +420 577 575 400, +420 727 947 698, e-mail: sona.vlkova@tescoma.cz) a uveďte adresu, na kterou budete chtít díl poslat a své tel. číslo pro kurýra.
Mějte se moc hezky, Vaše T.
jsem s hrncem jinak spokojená je super nevím ssi rady díky za odpověĎ
Hezký den, mrkneme se, zda-li tento díl máme skladem, a dáme vám vědět nejpozději zítra. Děkujeme. Vaše TESCOMA
jsem s hrncem jinak spokojená je super nevím ssi rady díky za odpověĎ
Dobrý den, díl pro vás máme k dispozici, prosím kontaktujte vedoucí Zákaznického střediska
Soňu Vlkovou, s níž se domluvíte na možnosti zaslání či předání:
tel. +420 577 575 400, +420 727 947 698
e-mail: sona.vlkova@tescoma.cz
Mějte se hezky, Vaše T.
děkuji za odpověd
Jana Brázdová
Krásný den, paní Jano,
pokud kartu nemáte nebo ji nemůžete najít, nic se neděje. Plastovou kartu lze totiž jednoduše nahradit tzv. elektronickou kartou. Ve svém účtu na www.tescomaklub.cz v sekci „Moje detaily“ si nechte poslat svou kartu na e-mail. Můžete ji používat v tištěné formě nebo si číslo karty uložit do některé z aplikací elektronických peněženek.
Mějte se moc hezky, Vaše T.
Krásný den, paní Jano,
jsme rádi, že vám zboží dorazilo podle představ a věříme, že vám bude dlouho přinášet radost. Mějte se moc hezky, Vaše Tescoma
Mohou vkládat pouze členové TESCOMA klubu
Registrovat